неділя, 12 жовтня 2014 р.

Особливості професійної підготовки студентів за магістерською програмою “Медіа-комунікації” у Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна.

Основні напрями навчання: Медіа-теорія, масмедіа комунікації, Інтернет-комунікації, соціальні медіа, сучасні телекомунікації, оптичні медіа, медіа-арт.
Сфери професійної діяльності випускників кафедри: системи ЗМІ (теле- та інтернет-комунікації та ін.); інформаційні агенції; консалтингові фірми; центри медіа-аналітики і медіа-експертизи; органи державного та муніципального управління; PR і рекламні агенції, заклади публічної сфери.

Принципові інновації магістратури: можливості реалізації учбових авторських проектів у медіа-сфері; використання у навчальному процесі інтерактивних мультимедійних технологій; майстер-класи фахівців з медіа; практикуми у медіа-закладах (телеканали, відеоканали, інформаційні агенції тощо). 

Немає коментарів:

Дописати коментар