Основні
напрями навчання: Медіа-теорія, масмедіа комунікації,
Інтернет-комунікації, соціальні медіа, сучасні телекомунікації, оптичні медіа,
медіа-арт.
Сфери
професійної діяльності випускників кафедри: системи ЗМІ (теле-
та інтернет-комунікації та ін.); інформаційні агенції; консалтингові фірми;
центри медіа-аналітики і медіа-експертизи; органи державного та муніципального
управління; PR і рекламні агенції, заклади публічної
сфери.
Принципові
інновації магістратури: можливості реалізації учбових авторських
проектів у медіа-сфері; використання у навчальному процесі інтерактивних
мультимедійних технологій; майстер-класи фахівців з медіа; практикуми у
медіа-закладах (телеканали, відеоканали, інформаційні агенції тощо).
Немає коментарів:
Дописати коментар